Home » Vragen

Vragen 

Bij www.jouwtanden.nl staan wij u graag te woord en helpen wij u graag. Heeft u vragen, kijk dan eerst op deze pagina of uw vraag hier beantwoord wordt. Staat het antwoord op uw vraag niet hier tussen? Mail ons dan naar info@jouwtanden.nl . Wij helpen u graag!

 

 

Producten

 

1. Zijn alle producten op voorraad?

Ja, alle producten zijn op voorraad.

 

2. Als ik een product of een bepaald merk zoek en ik kan hem niet vinden, kan ik hierover mailen?

Het is mogelijk om te mailen over een bepaalde product of merk. Wij zullen u helpen om een bepaald product of merk te vinden. 

 

3. Waarom kan ik alleen grote hoeveelheden bestellen?

Producten op www.jouwtanden.nl worden in grote hoeveelheden verkocht, omdat uit de praktijk blijkt dat patiënten meer gemotiveerd blijven als ze niet steeds producten moeten bijvullen. Meestal wordt het vergeten en gaat de mondgezondheid daardoor achteruit. Op www.jouwtanden.nl wordt er een advies gegeven hoe lang een product gebruikt kan worden. Dit is gebaseerd op praktijk onderzoeken. 

 

 

Bestellen

 

1. Kan ik op elke moment een bestelling plaatsen?

Ja, www.jouwtanden.nl is 24/7 open. Bestellingen die vòòr 14:00 uur geplaatst worden op werkdagen, worden de volgende dag opgestuurd. 

 

2. Moet ik een account maken als ik iets wil bestellen?

Het is niet verplicht om een account te maken als u iets wilt bestellen. 

 

3. Kan ik nog een bestelling wijzigen?

Zo lang u niet heeft afgerekend, is het mogelijk om bestellingen te wijzigen. 

 

 

Levering 

 

1. Hoe lang duurt het totdat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen die voor 14:00 uur geplaatst worden op werkdagen, worden de volgende dag opgestuurd. Wij streven erna dat uw bestelling binnen 2-4 dagen zult ontvangen.

 

2. Moet ik verzendkosten betalen?

Bestellingen boven €75 worden gratis verzonden. Is uw totale bedrag minder dan €75, dan betaalt u voor briefpost €4,84 en pakket €8,50. 

 

3. Ik heb niet de juiste bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Wij streven erna dat u altijd de juiste bestelling zult ontvangen. Toch kan er iets verkeerd gaan. Hiervoor onze excuses. U kunt contact opzoeken met info@jouwtanden.nl. Wij hebben u graag verder!

 

 

Retourneren 

 

1. Ik wil een product retourneren. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@aboutteeth.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

2. Naar welk adres kan ik het product terugsturen?

U kunt het product terugsturen naar het volgenden adres:

jouwtanden.nl

Rachmaninofstraat 13 

7604 SW Almelo 

 

3. Kan in nadat ik mijn product ruilen nadat ik hem heb ontvangen?

Het is mogelijk om een product binnen 14 dagen te ruilen mits het niet geopend is. Echter zijn de verzend- en retourneer kosten van de producten voor eigen rekening.